Handige nieuwe functies in Mijn Wonen Limburg

Ingrid Bekker

We zijn steeds bezig met verbetering van de mijn-omgeving om uw zaken online met ons te regelen.

www.wonenlimburg.nl/login

Veranderingen bij een reparatieverzoek

- Indicatie van de doorlopen stappen: hoever ben ik?
- Vermelding van het reparatienummer en het onderwerp in de bevestigingsmail die u bij een melding automatisch ontvangt.
- Vermelding van het adres waarvoor een reparatieverzoek wordt gedaan in de bevestigingsmail.
- Meerdere reparaties melden is mogelijk, zonder vanaf het begin weer de melding te starten.
- Het is verplicht om bij het reparatieverzoek een toelichting te geven.
- Icoontjes (kraan, raam etc.) zijn op mobiele apparaten beter zichtbaar.

Veranderingen in het algemeen?

- Hoe te handelen in een spoedsituatie is verduidelijkt.
- Verbeteringen in de layout.
- De knop ‘volgende pagina’ is beter zichtbaar.
- Wachtwoord wijzigen, kan nu ook.
- Bij binnenonderhoud worden de jaartallen getoond van de cv-ketel, keukenblok, toilet en badkamer. Wordt het plaatsingsjaar niet getoond, dan kunt u contact opnemen met de aannemer via 0800 - 1881 en kies dan 1.
- De leesbaarheid voor slechtzienden is verbeterd: er is een ‘lees voor’-knop en de lettergrootte kan worden aangepast.
- Vertaalmogelijkheid van iedere webpagina.
- De totale huur en een opsomming hiervan worden getoond.

Heeft u nog tips voor ons ter verbetering van Mijn Wonen Limburg? U kunt ze melden via www.wonenlimburg.nl/login bij 'Goed idee, vertel het ons'. We zijn altijd blij met uw bijdrage!

Uitgelicht

Zoeken