Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Laat het ons weten door uw vraag online aan ons te stellen. Gebruikt u hiervoor het contactformulier dat rechts op deze pagina staat.

  • Voor huurders en woningzoekenden

    We zetten voor u als huurder en woningzoekende de "veelgestelde vragen" op een rij. In categorieën geven we antwoord op vragen die u heeft over het onderhoud aan uw woning of het betalen van de huur.

  • Huurverhoging 2017 12 april 2017

    U heeft de jaarlijkse brief over de huurverhoging van ons ontvangen. Misschien is iets u niet duidelijk en hebt u vragen. Lees dan de meest gestelde vragen eens door. De vragen die ons regelmatig gesteld worden over de huurverhoging zetten wij voor u op een rij.

  • Huurbetaling

    Heeft u een vraag over de huurprijs of wilt u een bankwijziging doorgeven? Zit u tijdelijk in financiële problemen of wilt u meer weten over de puntentelling?

  • Ik huur

    Wilt u meer weten over servicekosten of wilt u uw huur opzeggen? Hebt u last van uw buren of bent u niet tevreden over onze organisatie? Als huurder vindt u hier uw vragen mét een antwoord van ons erbij.

  • 2-huren beleid: passend toewijzen

    Passend toewijzen betekent dat een huishouden met een inkomen waarbij er recht is op huurtoeslag, gehuisvest moet worden in een woning met een huur onder de aftoppingsgrenzen van de huurtoeslag.

  • Servicekosten

Uitgelicht

Zoeken