Kwaliteit van onze dienstverlening: KWH-keurmerk

Ingrid Bekker

Bent u al benaderd om deel te nemen aan een enquête over Wonen Limburg. Nog niet? Dan gebeurt dat misschien binnenkort! Wij vinden het namelijk erg belangrijk om te weten wat u als huurder vindt van de kwaliteit van onze dienstverlening. Dit onderzoeken we regelmatig. Zowel door een onafhankelijk derde, het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) als door middel van onze eigen enquêtes dienstverlening.

Het kan dus zijn dat u een of meerdere enquêtes over Wonen Limburg ontvangt. Wij stellen het zeer op prijs als u hieraan wilt meewerken. Door de enquête in te vullen draagt u namelijk bij aan het slagen van het onderzoek. Zodat wij de kwaliteit van onze dienstverlening verder kunnen verbeteren en u beter van dienst kunnen zijn. Dus steek uw mening niet onder stoelen of banken. Laat ons weten wat u van onze dienstverlening vindt, en wat er volgens u beter kan. We waarderen uw mening en danken u alvast voor uw medewerking.

Resultaten KWH-meting 2013

In 2013 heeft de jaarlijkse KWH meting plaatsgevonden van 15 juni tot 31 december.  Gemeten zijn verschillende onderdelen: klantcontact, verhuizen, klachten behandelen en onderhoud. Uit deze onderdelen is een gemiddelde score gekomen van 7,5. Dit is 0,1 punt hoger dan in 2012. Met deze score heeft Wonen Limburg het KWH Huurlabel in 2014 behouden.
Het onderdeel bereikbaarheid onder klantcontact is met een 6,4 gestegen naar een 7,3. We zijn er nog niet, realiseren wij ons; de wachttijd bij ons WoonAdviesTeam kan nog langer zijn dan wij wensen voor onze huurders. We werken daarom ook in 2014 steeds aan onze telefonische bereikbaarheid.

Deze website is ook onderdeel van klantcontact en passen we steeds aan op de behoeften van onze huurders en de functionaliteiten voor een goed werkende website.
 

Uitgelicht

Zoeken