Kwaliteit van onze dienstverlening krijgt een 7,5

Marjolein Nollen

Onze huurders vullen regelmatig enquêtes in zodat Wonen Limburg haar dienstverlening verder kan verbeteren. De resultaten van de jaarlijkse KWH-meting hebben we weer binnen. Onze huurders gaven ons een gemiddelde score van 7,5.

KWH staat voor Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). Haar jaarlijkse meting in 2013 vond plaats van 15 juni tot 31 december. Gemeten zijn verschillende onderdelen: klantcontact, verhuizen, klachten behandelen en onderhoud. Met de score  van een 7,5 voor deze onderdelen heeft Wonen Limburg het KWH Huurlabel in 2014 behouden.

Het onderdeel bereikbaarheid onder klantcontact steeg met een 6,4 naar een 7,3. Onder bereikbaarheid wordt verstaan dat we tijdens en buiten openingstijden goed bereikbaar zijn en dat u gemiddeld binnen 30 seconden wordt doorverbonden. We zijn er nog niet, realiseren wij ons. De wachttijd als u ons WoonAdviesTeam belt, kan langer zijn dan wij wensen voor onze huurders. We werken daarom ook in 2014 steeds aan onze telefonische bereikbaarheid.
Deze website is ook onderdeel van klantcontact en passen we steeds aan op de behoeften van onze huurders.

Voor het onderdeel onderhoud kijken we in 2014 of we de onderhoudsplanning voor groot (planmatig onderhoud) op woningniveau via de website zichtbaar kunnen maken. Ter verbetering van onze online dienstverlening werken we dit jaar aan een nieuw huurdersportaal. Hiermee regelt onze huurder straks eenvoudig zijn zaken online.

 

Uitgelicht

Zoeken