Ik wil weten

U kunt altijd bij Wonen Limburg terecht met uw woonzaken. Samen met u doen we er alles aan om u zo prettig mogelijk te laten wonen.

Iets regelen ...

Hoe werkt het als ik een woning bij Wonen Limburg huur? Hoe kan ik een storing melden of reparatieverzoek doorgeven? Ik heb last van mijn buren en we komen er samen niet uit: wat nu? Heel gemakkelijk werkt Mijn Wonen Limburg: een aantal gegevens van u staat hier al voor u klaar zodat u deze niet nog eens voor ons hoeft in te vullen. Wel zo gemakkelijk. U voegt daar dan uw verzoek of melding aan toe.

Iets regelen kunt u ook zonder Mijn Wonen Limburg, maar dan moet u uw persoonlijke gegevens iedere keer opnieuw voor ons invullen.
Bent u geen huurder van Wonen Limburg, dan kunt u hieronder ook enkele zaken online regelen. Bijvoorbeeld het melden van overlast.

Iets weten ...

U wilt over allerlei zaken meer weten. Voor als het nodig is of omdat u nu iets wilt weten en misschien ook wilt regelen. Rechts op deze pagina leest u bij 'Veelgestelde vragen' informatie over allerlei onderwerpen.

Op de pagina met onze brochures vindt u informatie over allerlei onderwerpen die voor u als huurder of woningzoekende van belang zijn.

Iets vragen ...

Heeft u een algemene vraag of opmerking, wij horen het graag! Maak dan gebruik van het contactformulier.

Komt u er niet uit? Belt u dan met ons WoonAdviesTeam via 088 - 3850800.

Zoeken