Lees meer...

...

  • Thieu

    Thieu

  • Maak kennis met Thieu 10 januari 2020

    Thieu Reijnen maakt deel uit van het bestuur van de Stichting Huurdersbelangen Maas & Roer. Dit is één van de vier huurdersorganisaties waarmee Wonen Limburg samenwerkt. In deze uitgave doet Thieu als hoofdpersoon zijn verhaal. Lees het hieronder.

  • wim

    wim

  • Elke klacht is een kans om jezelf te verbeteren 10 januari 2020

    Bij een woningcorporatie denken mensen al snel aan huizen. Natuurlijk zijn die belangrijk voor ons. De huizen van onze bewoners moeten goed in orde zijn. Maar in ons dagelijks werk zijn we veel meer bezig met bewoners dan met huizen: het draait niet om de stenen maar om de mensen. Ons werk is mensenwerk.

  • Magazine In de buurt van Thieu 10 januari 2020

    Elk magazine stellen we een van onze bewoners of belanghebbenden centraal. Dit keer is dat Thieu van de Stichting Huurdersbelangen Maas & Roer (SHMR).

    Met regelmaat krijgen we een signaal van bewoners en huurdersorganisaties dat ons bewoners wel erg met een ‘roze bril’ is geschreven. En dat is misschien ook wel zo. Met ons bewonersblad willen we u namelijk graag meenemen in onze strategische koers (visie) en u graag kennis laten maken met inspirerende en motiverende voorbeelden uit de hele provincie.

    Met deze uitgave wijken we daar wat vanaf. In de buurt van Thieu staat namelijk in het teken van klachtenafhandeling. Overal waar mensen aan het werk zijn, worden fouten gemaakt. Ook in onze organisatie. Gaat er veel mis? Als we naar de gemiddelden kijken, valt dat mee. We hebben het KWH-label, het belangrijkste label voor huurderstevredenheid. Uit de meting blijkt dat we het prima doen, maar ook wat er nog beter kan. De belangrijkste aandachtspunten die uit de meting naar voren komen zijn de communicatie, het tussentijds informeren, meedenken in oplossingen en het opvolgen van afspraken. Elke klacht over onze dienstverlening vinden we er één te veel. Samen met de huurdersorganisaties onderzochten we wat er wel eens mis gaat en hoe dat beter kan. We zien elke klacht als een kans om ons te verbeteren. Daarom werken we hard aan de aandachtspunten zodat we u nog beter van dienst kunnen zijn.

Uitgelicht

Zoeken